Tema: Re: dyyydelis kondensatorius
Autorius: Levas
Data: 2011-10-15 15:49:50
Rockford, Raptor, SuperSound... Xujosound... :) O jei rimtesnes firmos ir datasheeta? As cia labai pesimistas, nes tai jau artimas reikalas auksiniams klemoms, o ten jau daug pasaku prirasyta.

Ir dar suprasciau "momentines" sroves jei tai butu per 2 cm nuo stiprintuvo stiprinimo pakopos. O jei stipriakas dar ir su keitikliu? :P

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt