Tema: Re: Kokios mages valdosi su PEUGEOT valdymu prie vairo?
Autorius: AurimasB
Data: 2011-02-03 11:38:35
hm, na noriu kad grotu geriau (dabar toks garsas kaip per pagalve,
neskaidrus, dureles paskleidzia rezonansa garsiau paleidus ir pan. o kodel
sakai lengvai nesidaro?

na turiu mini keist komponentus prieki, turbut kokio bitumo ar gumos rektu
durelese paklijuot, keist gale eleipses.

kazko ten labai ipatingo nereikia, tiesiog kad neerzintu. galvoju apie hertz
ar ivolga na ~500lt uz garsiakalbius.

del mago nzn, man patiktu kad liktu orginalus. is kitos puses gal pakeitus
tik maga ir dureles pastandinus butu jau neblogai?

tai ir nezinau nuo kurio galo pradet :) viska keist be abejo geriausia
varinatas ir brangiausias, o as mahinoje negyvenu tai tukstanciais kist
pinigus nesinori :).