Tema: Re: padekit issirinkt
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-11-09 21:00:04
Aaa blia.. Visgi primeciau, kad pas mane harduke NTFS, nes particija viena
500GB ir jis tokios nemato... Tai ish esmes jokio tolko, nes FAT32 max 32GB
matosi afaik. Tokiu jau ir flashiuku buna :) Vat kas keista, tai pvz idejus
Sandisk Cruzer 2GB flashiuka jis visada perjungus is CD ar Radio arba kad ir
uzvedus auto groja is naujo, o vat jeigu ikishu Apacer flashiuka, tai tesia
grojima nuo ten kur sustojes... Ganetinai dumb :)

Grotuvas: JVC KD-G722