Tema: Re: req patarimo del subo
Autorius: SuperFM
Data: 2010-07-13 21:27:18
ok, tik neisgriukit :)
Skoda roomster, magas alpine cde 9874, stiprius kokis tai kenwoodas, ant
jo pakabinti morel tempo6 na ir bagazinej tas aktyvus fli 12" metos...
svajoju gal egzistuoja rinkoj 12" kokybiskesni zemo garsiakalbiai.. o
litu hmm... na ~200. nes deze su integruotu stiprium noriu pasilikti ta
pacia, bo lb gerai ji ten bagazinej pas mane paisosi.