Tema: Re: Silpnas radijo signalas
Autorius: Fiskius
Data: 2010-04-10 09:12:02
Kokia masina?
As buvau gaves darbine astra G, irgi gana prastai trauke. Pasirodo ten
antena eina su stiprintuvu ir stiprintuvas nebuvo pajungtas. Pasijungiau,
pasitaise zymiai.

dar gali buti pati fishke kur nors nekontachina ar dar kas. Pabandyk
issiimti mageli ir i antenos lizda pajungti tiesiai apie metro ilgio dratos
ir paziurek ar geriau traukia, ar ne. Jei geriau, ieskok slieku nuo antenos
fishkes iki pacios antenos, jei ne, tada paroblema mage ;)