Tema: Re: Uzrekomenduokit mage
Autorius: Shadowed
Data: 2010-09-23 08:11:59
jep. dar norisi ir kad grazus butu... Noretus Alpine bet blem ju tie
skaiciukai ir siaip panele tokia nlb... Ir kad grotu bent kiek padoriau. Nu
is mp3 kazka isspaust nelabai eina, bet i atminties korta susimest galima ir
kokiu lossless formatu... Blem siaip tai visai atiko kaip mano senas
Soniukas CDX-M9900 grajina ir kaip atrodo, bet liko kitam kibiriuke... Ir be
atminties... Ech... Nu dar pamastysiu, pasibrowsinsiu. Dekui ukw uz
komentara.