Tema: Re: Klausimas apie zemu dazniu garsiakalbi
Autorius: Kaksht
Data: 2010-01-22 13:25:26
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_es300.pdf
Cia pagal pdf tai jie idomiai pateikia ta "reflex" box, vienas variantas 25L, kitas - 38L.
Siaip 12" subas, zema turtu gerai grot, itariu dezej slepiasi gyvate. Dar aisku gali buti stiprintuvas kad neisgroja subo, koks pas tave?
Pabandyk suba pasukt taip kad jis ziuretu i salona, biski kitoks zemas bus, nebus toks kryptinis (nors nezinau kaip sedane, bt efektas turetu panasus but).
O siaip deze reiktu kitokia meistrauti, didesne, nes pvz cia http://www.audiofanai.lt/forum_viewtopic.php?6.9729 chebra sneka kad optialus ale 61L, su kuom lengva sutikti turint omenyj kad tai 12" 300W subas.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E