Tema: Re: kaukia MP3/FM adapteris (prikurke)
Autorius: Daliokas ®
Data: 2009-10-08 10:40:00
tai gi galima grazinti, as kazkada buvau nupirkes kasetnikui ta
kasete/adapteri su "minijack" gale, irgi kad galeciau mp3 grotuva pajungti.
tai pakuote ta vakuumine isardziau, ceki specialiai buvau isaugoje,
pajungiau grotuva, kokybe garso isgasdino labai, tai sekancia diena ar dar
sekancia nunesiau paradvejui ir grazinau, paaiskinime parasiau kodel grazinu
"netenkina kokybe" ir tiek snekos buvo.beje cia reikalas su "lemona" buvo.

--
Daliokas®
BMW E39 '01 125 KW