Tema: Re: senas klausimas : Kondensatorius
Autorius: minde
Data: 2009-09-04 19:16:48
tu ne laidus aplink masina tampyk, o jungtis nusivalyk minusinio, kur i kebula, pliusinio iki pat generatoriaus ir t.t. jei jau nepades, tai blogiau vistiek nebus. ir visas jungtis sutepk kokiu tirstu tepalu a.k.a. litol 24. neleis dregmei patekt ir oksiduotis.
be to jei jau testeris rodo kad kebulo varza 12 omu, tai gal jau keisk testeri :)