Tema: Re: COM. ALPINE
Autorius: mindaugas
Data: 2009-06-13 15:01:59
hmm... o ka atsakyti dar reikejo? devetais aparatais neuzsiimu, tam yra ebay
ar panasios internetiniai aukcionai. O naujas parasei, kad bus brangu. taip
ir is tikruju yra kad tai vienas ko nebrangiausias aparatas. O kad netenkina
kitu kokybe manau reikia dar pasianalizuoti tau kas po mago stovi. Na jei
idomu apie f1 nauja tai asmeniskai atsiusiu tau pasiulyma :)