Tema: Re: Automobiline antena?
Autorius: MAXX
Data: 2009-03-18 10:00:31
antena turi buti lauke. vienareikshmishkai.
po stiklu prasideda atskiros teorijos, signalo stiprintuvai, ryshio
stiprintuvai, trugdzhiu slopintuvai... shito ash tau nepapasakosiu. vidiniu
antenu ishbandzhiu n+1, visos jos xujovos... chia apie senukines iki 100lt
kalbu. Paskutinis variantas buvo nupirktas ish Rustedos (berods taip
vadinasi) uzh 160lt antena su "pricindalais" vidine, bet ir pakeista akshtos
ytampos laidai ir paskirstytojas su babina. tai net nezhinau aks padejo :)

 Best regards,

 MAXX
  Dodge Grand Caravan'02 3,3
 Audi A3 '00 1.8T quattro