Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios bėdos?
Autorius: spakainas
Data: 2015-03-10 16:00:35
> Man pas paimajo saloną pernelyg daug bengliško amerikonizmo. Visas toks
> plokščias, teliko dar įdėt kačiargą beigi bendrą sofą. O pascatas visai
> nieko, iki 2009 pavasario nepatiko skydelis, po to padare net visai gražų.
> Iš didžiausių ergonomikos prakolų - navi touchskrynas. Ir tai kad
> neradau kaip užčiaupt radiją neišjungiant viso navi. Teko vis sukiot
> garsą ant 0.

Aš irgi taip galvojau, kol buvau tik iš nuotraukų matęs. Gyvai
atsisėdus, jei dar koks M paketas - visai ten viskas gerai, medžiagos
visumoj kokybiškesnės nei pasate. Na arba aš neobjektyvus ;]

> Tai kad bent jau tam kur vairavau nieko neužjautrinta. Mano bnv sakyčiau
> lengviau sukiojasi, padangos pas bnv 205, pas aną pascatą pradžioj 235,
> vėliau 205. Vairuojasi tikrai neblogai.
> Bnv beje tvarkingas, važinėju su juo nuo 60tkm ridos.

Na aš bandžiau poros metų senumo su pilnu faršu, naujas ~150k kainavo.
Nepatiko. Paimajus užbliautas smagiau važiuoja visom prasmėm.
O šiaip tai px, svarbu kad pačiam patinka tai ir puiku. Viskas ten pusė
to paties tam pasate, mano subjektyvi nuomonė gali visiškai nieko
nereikšt iš principo.