Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios bėdos?
Autorius: news
Data: 2015-03-09 09:22:51
On 2015-03-09 00:49, Invertuota panda wrote:
>
> Kodel? Esu mates tokiu karuciu su isimta originalia 2DIN radija ir ideta
> paprasta beigi lentyna ar seip uzdangalu po apacia. Toki feika nesunku
> padaryt, galima iseinant pamaut ant RNS510 ir tiek.

Pono valia.

> Beje, kasko sitiems lietuvoje reikia ar nebutina?

Vel griztam prie to pacio - priklausomai nuo to kiek tau brangus RNS510 
ir stiklas. Kad vogtu ciela karuti tokiu tendenciju nepastebejau, VW 
atstovai irgi teigia nepastebintys, bet palikti visai be apsaugos 
nerekomenduotina. Tai ne koks citroenas :)

> Per visa koncerna su adblue dare keleta visokiu varikliu variantu, turbut
> dazniau pas visokias audi.
> O seip tai jokiu parkiu, 17l bakelio tipo sociai tarp eilinio
> aptarnavimo. Net ir originalas is vaistines kainuoja gal 20-30eur,
> papildo keisdami tepalus.

Skaiciau, kad rekomenduoja papildyti kas 15kkm, bet realiai ten perspeja 
ekrane, tai tiesiog galima veziotis.

>>
>> Arba 215. Kurios nesilaptuoja tai fig znajet. Gal rasi ka nors
>
> 215 truputi tokia egzotika.

Gal siek tiek brangesnes, bet dauguma pasatu B6-B7 is gamyklos su tokiom 
isriedejo. Taciau tinka ir 205, as tokias ir naudoju dabar.

>> apciuopiamo vokieciu forumuose, nes musu VW dileriai nei vienas neturi
>> sprendimo, nors problema zino puikiai. As pravaziavau su P7 40kkm ir
>> teko ismesti, nors mesos dar buvo. Kiti irgi panasiai pravaziuoja. Dabar
>> 10k su Conti Premium. Kolkas skrydis normalus :)
>
> Matyt reiks bandyt su konti, as trinu ant bnv ir kol kas viskas liuks.

As bandyciau pasieskoti info, kaip sakiau.