kadangi cia zmonos auto, tai siandien ryte pats paziurejau kas ten per dumai, tai spalva tokia balta/pilka. Reikia ilgokai sukti kol uzsikuria, reikes matomai I garaza varyti per salcius arba surasti koki auksaranki, kad paziuretu "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: > juodi dumai tai bus turbos valdymas netinkamai suveikes. > "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien? > news:m2dljo$5nl$1@trimpas.omnitel.net... > > duma juodi, tepalo "nevalgo" visiskai. Itariu pakaitinimo zvakes.. Kokiu > > budu geriausia patikrint vakuuma? > > > > > > > > > > "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: > >> kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus, > >> tik > >> nevisi pradeda nuo vakumo pompos. > >> Kurmis > >> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien? > >> news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net... > >> > ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks pat > >> > motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu nukrypimu... > >> > Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija visikai. > >> > Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu > >> > pedalas > >> > po pastovejimo kietas, kaip akmuo :) > >> > > >> > > >> > > >> > "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote: > >> >> Sveiki, > >> >> A4Q 132kw AKE > >> >> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies. > >> >> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai. > >> >> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai. > >> >> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute > >> >> nuo > >> >> pusles lulekus. > >> >> Problemu su oru sistemoje nera. > >> >> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po > >> >> uzvedimo > >> >> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku. > >> >> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek > >> >> krentant > >> >> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet > >> >> nebedumija. > >> >> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai > >> >> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai. > >> >> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija. > >> >> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. > >> >> TA > >> >> parametras 0,78, pries remonta 3,64. > >> >> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau. > >> >> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik > >> >> kazkur > >> >> nuo 2,2KRPM. > >> >> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L > >> >> (gal > >> >> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis). > >> >> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas > >> >> yra > >> >> ties 3,5KRPM. > >> >> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra > >> >> tai, > >> >> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30, > >> >> ketvirtas > >> >> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys. > >> >> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes > >> >> vandenuko. BBZ. > >> >> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim. > >> >> -- > >> >> maRuX > >> > > >> > > > > >