Tema: Re: Burtu paslaptis
Autorius: Paulius
Data: 2014-10-25 14:04:31
kadangi cia zmonos auto, tai siandien ryte pats paziurejau kas ten per dumai, tai spalva tokia balta/pilka. Reikia ilgokai sukti kol uzsikuria, reikes matomai I garaza varyti per salcius arba surasti koki auksaranki, kad paziuretu 



"Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote:
> juodi dumai tai bus turbos valdymas netinkamai suveikes.
> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien? 
> news:m2dljo$5nl$1@trimpas.omnitel.net...
> > duma juodi, tepalo "nevalgo" visiskai. Itariu pakaitinimo zvakes.. Kokiu 
> > budu geriausia patikrint vakuuma?
> >
> >
> >
> >
> > "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote:
> >> kokios spalvos dumai? vakumas neretai buna pagedes pas situos matorus, 
> >> tik
> >> nevisi pradeda nuo vakumo pompos.
> >> Kurmis
> >> "Paulius" <pa@pa.pa> para?? naujien?
> >> news:m2djcu$4h0$1@trimpas.omnitel.net...
> >> > ar pats viska tvarkei ar radai koki auksaranki? Pas mano zmona toks pat
> >> > motoras, tai butu neprosali ji paziuret, nes yra visokiu nukrypimu...
> >> > Saltas sunkiau uzsiveda ir duoda dumu debesi, siltas nedumija visikai.
> >> > Trauka tokia +/-/ Vakumas itariu kazkur pabeges, nes ir stabdziu 
> >> > pedalas
> >> > po pastovejimo kietas, kaip akmuo :)
> >> >
> >> >
> >> >
> >> > "maRuX" <m.lukaseviciusNOSPAM@gmail.com> wrote:
> >> >> Sveiki,
> >> >> A4Q 132kw AKE
> >> >> Tai va - problema ispresta, bet tik is dalies.
> >> >> Perrinkome ir isploveme visus sesis purkstukus. Trys nauji antgaliai.
> >> >> Pakeisti tepalai, visos pakaitinimo zvakes, filtrai.
> >> >> Sutvarkytas vakumas, buvo kazkokia (as nezinau konkreciai) slangute 
> >> >> nuo
> >> >> pusles lulekus.
> >> >> Problemu su oru sistemoje nera.
> >> >> Masina, kad ir siandien -9, salta vedasi "s pol oborota". Iskart po
> >> >> uzvedimo
> >> >> pirstelna labai nedideliu melynu dumu kamuoliuku.
> >> >> Variklis veikia kaip laikrodis. Po poros minuciu darbo, siek tiek
> >> >> krentant
> >> >> apsukoms, variklis pradeda garsiau ir ne taip graziai dirbti, bet
> >> >> nebedumija.
> >> >> Susilus varikliui, ant laisvu su pajungtu EGR`u labai lengvai juodai
> >> >> padumija. Variklis dirba tyliai ir tikrai graziai.
> >> >> Su atjungtu EGR`u ant laisvu nedumija.
> >> >> Ant laisvo uzmynus gaza iki dugno padumija, bet tikrai nebetragedija. 
> >> >> TA
> >> >> parametras 0,78, pries remonta 3,64.
> >> >> Begejantis, gazas dugnas, dumija maziau, bet tirsciau.
> >> >> Auto, del sutvarkyto vakumo, lupa nuo 1,4-1,6KRPM, pries remonta tik
> >> >> kazkur
> >> >> nuo 2,2KRPM.
> >> >> Kuro sanaudos, nuvaziuota tais paciais atstumais 400km, krito 1,8L 
> >> >> (gal
> >> >> kartu kaltas ir naujas Neste dyzelis).
> >> >> Auto traukia visame sukiu diapozone iki red line`o. Ziaurus skirtumas 
> >> >> yra
> >> >> ties 3,5KRPM.
> >> >> Kur neisspresta problema, ir kuri nebus sprendziama daugiau - tai yra
> >> >> tai,
> >> >> kad pirmame cilindre kompresija ~21bar, antrame ~24, trecias ~30,
> >> >> ketvirtas
> >> >> ~24, penktas ~30, sestas ~30. Liudesys.
> >> >> Meistras sako, kad tipo labai panasu, kad variklis yra siurbtelejes
> >> >> vandenuko. BBZ.
> >> >> Variklio dabar neardysiu. O kas darysis tai paziuresim.
> >> >> --
> >> >> maRuX
> >> >
> >> >
> >
> >