Tema: Re: A4 smagratis
Autorius: Tomas
Data: 2009-09-03 08:44:02
Tai va vakar dar nuvariau i servisa paieskoti kame cia problema.
Uzvarius ant duobes vienas sedejo masinoje ir bande judeti is vietos, kad
atsirastu bildesys, o kitas apacioje ziurejo...
Jokio laisvumo kardane, granatose ar kryzmeje nerasta. Pusasiu granatos irgi
tvarkoje. Dezes ir reduktoriaus pagalves irgi OK.
Isvada: Laisvumas dezeje, reduktoriuje (gal issidevejimas). Nors su tepalais
visada buvo viskas ok. Rida 181k km.(tikra) :)
Sako reik pavaziuot su tokia kita ir ziuret ar cia taip neturi but :)
Tai vat ir klausiu quattro savininku ar taip turi but ?
Jei butu automatas tai jauciu nieko nesijaustu, o kai mechanika, tai nervina
tas dunksejimas.