Tema: Re: A6 sunkai vedas
Autorius: Eroldas
Data: 2009-08-27 22:49:00
radau forume toki komentara ir kaip tik kaip ir mano motoras pas ta kur su
tokia problema kad neuzsiveda daznai:

yra toks kuro bako ventiliacijos vožtuvėlis kurio reikšmės variklio darbui
aš neįžvelgiau o gaila po 2 savaičių tyrimo paaiškėjo kad jis stringa ir
benzino garai patenka į kolektorių o tai viską paaiškina. įkišau varžtą į
šlangą ir viskas ok. vožtuvas šrote kainavo 20lt .

MAŽI DALYKAI BET DIDELĖS PROBLEMOS
Deje klijentui toks remontas būtų neįkandamas. todėl ir laksto žmonės iš
vieno pas kitą papigiai ieškodami ir negaudami jokio rezultato.

ar che yra kiek tiesos?