Tema: Re: A4 diskai nevienodai trinasi
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-27 20:53:00
bet ash ten ar nelabai izhiuriu nuotraukoj, ar spyruokle ant suporto
kazhkaip shleivai uzhdeta?

O stabdzhius tai taip, stengiuosi naudot pagal paskirti. Nors va, yra citro
C2, 2m 20kkm, stabdzhiai praktishkai nenaudojami - nu viskas kaip  nauja
atrodo. Shitais, gal chia tos spyruokles ant suportu buna
pavarge/ishlankstytos nuiminejant uzhdedant?
--
Dainius