Tema: Re: del galiniu amortizatoriu
Autorius: Gedimo
Data: 2009-06-18 10:22:07
Na susidėjau Bilsteinus. Paciam pasikeisti nebuvo labai jau lengva... Kaip
sako, kad galinius galima ideti ir be spyruoklės suspaudėjų, tai as be ju
neapsiejau. Aisku labai subiesino, kai pamaciau, kad smugines gumos visai
suplyse ir to prisireike jau i darbo dienos pabaiga - ilgiausiai dirbanti
autopaslauga sachs komplekteli isude.. Taigi du amortikai atsiejo po 179lt
ir gumu komplektas dar 98lt. Stabilumo pokytis ryskiai jauciamas.

G.