Tema: Re: Bulkos originalus guminiai kilimai
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-05-19 23:43:20
Amortizatoriai gale originalus, dar normaliai dirba :)
O siaip, turint omeny, jos pigia (mano nuomone ir mano atveju) eksploatacija
ir ta fakta kad tokio senumo masinai dalys kainuoja pigiai (kaip pavydys,
veidrodi nulauzta pasikeiciau uz 20Lt) ir bendrai, priesingai nei naujoj
masinoj, cia visai px kai kas nors palieka dazu juosta nemokedamas parkuotis
:) Bendrai ziurint rudyt rimciau pradejo tik vienoj vietoj, visur kitur, tik
kur pats pazeides buvau, bet tuos laiku pagavus nebeislenda (bent 5 metus
tai tikrai). O siaip as pats daznai pazvengiu is jos amziaus, bet bent
mechanine dalis sakyciau issilaikius tikrai gerai, lyginant su kai kuriom
kitom bulkom.
 Man kaip tai apsurdiskai skamba, kai nauja masina nusiperka ir po to
verkia, kad pavoge kokia nors numerio lempute kuri kainuoja 200Lt :)