Tema: Re: ABS problema...
Autorius: lagas_darbe
Data: 2009-04-10 12:04:31
gal kai susuki vaira, laidai kaip nors pasitempe, ar tai pasikreipiai, ir
kai stabdai, pradeda blogai matyti ;], nu bet tada kompas uzmatytu klaida
kaip as jau galvoju :) ir jei ji pasikartoja, tai butu gedimas, kad dacikas
blogas ... as pasijungciau testery prie daviklio, varza matuociau, sukiociau
rata, judinciau laidus, tada aisq butu ar laidai, ar duomenis nujama blogai