Tema: Re: A3 stabziu disku keitimas
Autorius: Black
Data: 2009-04-05 17:23:27
Jei pirkt kaladeles tai geriau originalus uz 160 lt
kitaip bus loterija, pvz.
Nusipirkau  kolodeles nulivas uz 80 lt HOLAND firma
dar vadibininkas sake geros kolodeles problemu nebus..
Pakieciau servise kolodeles patenkintas vazioju alia viskas ore ...
Bandau stabdyt girdziu svilpima toki baisu Blet is karto nuotaika pablogejo
.... na ir ka tu galvoji grizau i parduotuve sako pakeisim i kitas tos pacios
firmos :)vel tektu rizikuoti .Tai kad man keitimas kainuoj nuo 40-60 lt . Ai
galvoju nekeisiu nusipirkau srote naudotus 2 poras priekinems diskams.
Pakeiciau ir stabdau be problemu .Turiu atliekamus su datciku su daug mesos
.. nes pas mane be datciku. buvo .Jei reikia galiu perleisti nebrangiai