Tema: Re: benzino bako remontas?
Autorius: Irmantas
Data: 2009-04-03 10:19:58
Yra LOCTITE kazkoks shudas, kuris tinka klijuot tokiem dalykam. Paciam teko
pirkt - ~40lt tutele. Kaip supratau, ten minkstas plienas, kuris sukieteja
ji isminkius.

O del siurblio, pas mane bulkoj buvo isjungimas padarytas jam, bet jei ilgai
netempsi be benzino, tai manau nieko neturetu atsitikt. O jei jau ir
atsitiks, turiu toki daikta nuo 1.8 mono ipurskimo :)