Tema: Re: Kilimeliai
Autorius: Jemele
Data: 2009-03-24 12:26:38
nelabai noriai jie tai sako,bet graziuoju gali isprasyt, tik nezinau kodel
tokia politika pas juos. Juk pats masinos savininkas, nusiperki parvaryta is
vokieciu, tai per didziausius maldavimus issiaiskini, kad rida atsukta ir
kas kada keista,bet kiek domejaus neviesina tokios info, tik kodel???
Nekalbu apie tai jeigu pazystama turi :)