Tema: Re: del audi detaliu
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-03-23 23:05:49
Nors nelabai Audi srotas, bet visad kokia nors bulka ar silke panasi buna..
Visokios smulkios apdailos pigiai eina, pirkau kampini langeli, duru guma,
pavaru svities apdailas, rankinio apdailas, sunsheido kabliuka, vairo
kryzme, lentinele kur salia temperaturos sukuciu, dar kazkokiu smulkmenu ir
sumoj kokie 100-120Lt buvo.. Jie ten derasi idomiai, sako 80, sakau 50, sako
30 :). Juostu ant sonu tikrai maciau ant dvieju bulku.
Cia kur taksi parkas prie stoties naujininkuose, kitoj gelezinkelio pusej
nuo centro. Ten jis randasi trecio auksto terasoj (jei ja taip galima
vadint). Tiesa, jei rasi ka nors kur vien tik audi srotas, butu malonu jei
pasigirtum i meila, ar bent cia :), nes ne viska jie ten turi, rimtesnes
dalys greit paimamos.