Tema: Re: del elcats
Autorius: ahu
Data: 2009-03-21 13:16:49
tas pats s...as is kiek kompu bebandziau, bet atkreipk demesi i tuos du mano
prisegtus
failus ir kainu skirtuma originaliu VAG'o kaladeliu - skiriasi daugiau nei
dvigubai ir pristatymo laikas, kai
prisiloginus ir neprisiloginus ziuri, t.y. prisiloginus jos "patampa"
laaabai brangesnemis ir laukti reikia ilgiau.
Absoliuti nesamone  :-)