Tema: Re: Audi A4 B5 imobililaizeris durniuoja
Autorius: reples
Data: 2014-04-11 07:49:28
Mano idėja buvo - keičiant spynelę, į naują raktą įsidėti seno rakto
transponderį, kurį immo jau "žino". Nebent, pakeitus spynelę, ten jau viskas
nusiresetina?

"Kurmis"  parašė naujienų news:li6eue$2p1$1@trimpas.omnitel.net...

su transponderiu geriau nieko nedaryk, nebent jis sumaltas ar stikliukas
suskiles. Jei jau sukeisi transponderi, teks immo is naujo pririst. sitom
senutem turiu kaip tai padaryti.
Lengviausias sprendimas, juolab kad turi kuo pakeisti, tai kita zieda
pajungti. Rakto ir spynos keisti nebutina.
Kurmis