Tema: Re: AUDI A4(B6) 2001m stabdziu problema
Autorius: kastisv
Data: 2014-01-06 12:26:12
ar nebus taip kad durniuja viena is pagalbiniu abs'o sitemu ESR ar EDS?
siaip jauciu galima butu paziuret live tada kai tas ratas pradeda blokuotis. turetu visvien kazka parodyt.
o del ratu skirtingu greiciu tai kazkaip gal ne, nes jei davikliai matytu skirtinga rato greiti, tai abs isvis turetu atsijungt ir ismest klaida.