Tema: Re: taško tepalą - turbūt keisti motor dangtelio tarpinę?
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-19 01:40:55
Jurgis rašė:

> taško tepalą bulka (1991, 1.6 benzas),
> panašu, kad per dangtelio tarpinę - visas motoras apvarvėjęs.
>
> kažkadais buvo keitę...
> kitas meisteriukas sakė,  kad atsargiai su keitimais, jei tarpinę prastą
> įdeda, dar blogiau gali būti...

Kai nusiimsi gabalais seną, tai suprasi, kad blogesnės būti negali (ji
būna suspausta ir prikepusi). Pasikeisti — gana paprasta, bet purvina
(reikės ir norėtųsi tuomet jau patį dangtelį, o gal ir variklį
pavalyti). Gal kažkiek bjauriau su oro filtru (bent 1.8 l; teks atsukus
jį pakreipti norint iki kelių dangtelio varžtų prieiti ir saugantis
kokios žarnelės nenutraukti).

> klausiau kažkur tarpinių kainų -- vienokia sakė 8Lt, guminė 37Lt...

Vienam egzemplioriui, kuriam teko keisti, tai suėjo eilinė kamštinė.
Pakeitimo procedūra pakankamai paprasta, kad blogiausiu atveju kartą kas
kelis metus ją būtų galima atlikti su alumi ištaikius nuotaiką ir progą.
Jei jau dangtelis kaip ypatingai išsikraipęs (kuo aš abejoju; blogiausiu
atveju jį galima patiesinti veržetlint be tarpinės), tai ir guminė
nepadėtų.
Bet kokiu atveju pasirinkimas sena ar nauja — vienareikšmiškas, nes iš
senos tai tarpinės jau nebelikę.