Tema: Re: AUDI A4 2.5 (132kw) termostato keitimas
Autorius: Linelis
Data: 2013-12-05 12:01:36
viska aš suprantu, tiesiog masina nupirkta tik žiemos sezonui, pavasari
pardavinėsiu, todėl tikslas: kuo mažesnės investicijos,
bet žiamą šilumos būtinai reikia :)

"Dainiushas"  wrote in message news:l7phb3$gl6$1@trimpas.omnitel.net...

jei dusupuse už darbą, tai nieko IMHO tragiško - ir tuo pačiu respect'as
Staskai - ir jei dar diržams toli, tai palikt juo ramybėj. Tik pažiūrėt
ką rašiau autosuose, nes visokios ten "smulkmenos" kartais lieka
nepakeisto ir paskui smagiai papisa protą :).