Tema: Re: Q5 US perprogramavimas i EU
Autorius: kastisv
Data: 2013-09-29 23:52:34
tai vat ir yra ydomu kaip ir ant kiek tie softai skiriasi. gi visvien juos "sukisa" gamykloj. manau tie kas perprogramuoja juos cia ,  gal kazkiek ir zinotu skirtumus.
bet esme manau yra ne cia. imkim mano pvz. pirkdamas us audine su trilitriu benzu as jau buvau kaip ir susitaikes su kuro sanaudom ir tt. ir tas litras, du, trys visiskai neturejo itakos mano pasirinkimui. taigi, jei jau pirkt Q5 ( apie ka irgi jau mintyse galvoju)  , su galingu varikliu, tai jau tikrai turetu but px tie litrai. o jei ne px tai perki 2 ltr tdi ir kisi tada i motoro periferija