Tema: Re: Sauktukas skliauteliuose
Autorius: Windozas
Data: 2013-09-25 19:09:04
Palaikau balsavima uz stabdziu skyscio kieki. pas mane su a4 b5 panasiai
buvo, ziurint is isores atrode skyscio norma, atidarius ir tiesiog siaip iki
maks ribos dapylus, lempos atsiradimas dingo.

"kastisv"  parašė naujienų news:l1s5ah$njg$1@trimpas.omnitel.net...

siaip jei rankinis uztrauke, tai po atleidimo iskart turejo uzgest. as
balsuosiau uz st skyscio lygi. pazek ar nebus ant ribos.