Tema: Re: Tiptronic`o darbas
Autorius: DK
Data: 2013-09-09 09:59:38
Papyldau ir aš klausimu:
A4 B5 1,8T quattro automatas. Pakeiciau automate tepalus, viskas dirbo
pries tai be priekaistu, ir po pakeitimo be priekaistu, iki sio
savaitgalio - buvau iki Berlyno nulekes, gryztant atgal uz Varsuvos link
Lietuvos vaziuojant per tuos kaimus laikant greiti ~60 km/h ir
stabdant/pagazuojant kartkartem pradejo automatas smugiuoti (nestipriai,
bet jauciasi). Siandien ryte vaziuojant kaip ir nesijaute smugiu, bet
ties tais 60 km/h kazkaip idomiai persijunginejo begis, lyg su kokiu
lengvu sutrukciojimu ar pavelavimu.
Durnas toks klausimas del sios problemos - ar gali buti, kad sitas
automatas turi kazkokia autoadaptacija, ir galimybe, kad problema
issipres pati (drambliuko svajone) ar pradet ieskot deziu meistro?