Tema: Re: Audi A4 B5 el. langai
Autorius: Windozas
Data: 2013-07-31 09:32:11
nebandziau, neturiu ismanaus kabelio, o nemokamai nieks is pazystamu nedaro.
Kur ant A4 tas konforto blokas pasleptas? pabandysiu ta sukeist is
veikiancios :D

"kastisv"  parašė naujienų news:kt95bn$mer$1@trimpas.omnitel.net...

proto bokstas ! ant kabelio bent jau bandei pradzioj pajungt? gal ten
konforto blokas seniai paskendes