Tema: Re: A4 ilgosios sviesos
Autorius: Windozas
Data: 2013-07-27 13:12:13
Ilgos veikia, net pirkt nieko nereikejo, uzteko isardyt, nuvalyt kontaktus
ir graziai viska surinkt atgal :) ACIU ACIU ACIU uz sita paskatinima, bo as
jau kelis menesius ruosiausi... ir vis bijojau pradet ardyt... :) Darbo man
gavos gal daugiau nei 5min bet I pusvalandi tilpau :)

AIRbagas yra!!! :D tiksliau arba yra arba labai jau graziai kazkas padare,
kad nesimatytu jokiu pazeidimu, bet pagal svori, lipdukus ir dazus ant
varztu isivaizduoju kad ten viskas gamykliskai padaryta ir neardyta. tik
faktas kad keista, nes tvirtinimo varztai nuzysti :)

"Windozas"  parašė naujienų news:ksredt$9jo$1@trimpas.omnitel.net...

kazkaip as tikriausiai pesimistas, bet netikiu, kad ten dar yra airbagas :)
kai kazkaip atsuksiu ta varzta papasakosiu :)

"RolF2"  parašė naujienų news:ksrcm6$8em$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai butinai noresis patikrint ar jau veikia nauja rankenele, neuzdejus
vairo aisku :)