Tema: Re: Sildomi veidrodeliai A6 Avant 2.5TDI 1998
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-07-25 00:39:22
nevažiuok daugiau pas tuos durnus stiklų keitėjus daugiau..... :)

Man atrodo, kad tos A6 stikliukai panašūs į Passat B5, tai o anie
Signedoj kainuoja po 35Lt su visai rėmeliais hujeliais, kaitintuvais
termostatais ir kitais būgneliais. Seną išimi, naują įdedi ir viskas
veikia.

Termostatų ten jokių nėra, pats kaitinimo elementas padarytas taip, kad
stabilizuoja savo temperatūrą. Kažkokia laidi anglinė polimerinė huinia,
kurios varža šylant didėja. Su laiku ana nusibaigia ir sugenda.