Tema: Re: a4 oro srauto matuokle
Autorius: Kurmis
Data: 2013-06-11 14:35:36
matai, su tavo mastymu yra daugiau zmoniu, bet auto visvien nedavysi +300k
km, tagi loterija vis dar groja. o srote visada pasikeisti gali, aisku jei
ne po pusmecio keisies.
Kurmis

"ravikas" <rrr@af.asdgd> parašė naujienų
paemiau pierburg, nesinori net prasideti su tais srotais sugaisi begale
laiko ir vargu ar rasi gyva, mano 95 metu tai loterija bais bus didele.
Dabartine matuokle tai dar gamykloi deta, tai 300tkm+

--
I'm a great believer in luck and I find the harder I work, the more I have
of it. -Thomas Jefferson