Tema: Re: Audi rakto gamyba
Autorius: Windozas
Data: 2013-04-09 09:57:49
pats drozinejimas 30-40lt bet uz tai gausi metalo gabala su kuriuo tik
spyneles pasukt galesi, kaip del kurimosi nzn, nes tavo apinudinti karuciai
paprastai turi visokiausiu chipuku kuriems reikia surisimu ir panasios
fignios... ant kauno vw atlenkiamas raktelis su pulteliu ~400lt.

"Kurmis"  parašė naujienų news:kjun9m$997$1@trimpas.omnitel.net...

p.p.s.
gal kas susidure su pacio rakto drozinejimo kainomis?