Tema: Re: Q: pagalbos su A4 1.8T
Autorius: Kauno HS
Data: 2013-04-05 11:24:09
Uz kiek pirko neaisku, as ikyriai neklausiau, jis pats nesake, as tiesa
pasakius labai intensyviai ir nesidomejau uz kiek, man buvo tik idomu ar
geras... meistras sake, kad geras, o kaip ta geruma ismatuot vat ir idomu...
pirko varikli is neva kazkokio pazystamo. Jei teisingai supratau tai masina
is skandinavijos parvaziavus ten buvo.
Susiskambinau su tuo meistru, jis be problemu prizadejo priimt atgal,
remonto tesimui. Tik klausiau kaip skubu tai padaryt, tai atsake, kad jei
lempa nedega istisai, o tik kartais uzsidega ir uzgesta tai gal isvis laidu
nekontaktas. Ir tipo jei tikrai kazkas netaip, tai turetu ir balsas ir
darbas variklio pasikeist nesant tam slegiui. Kadangi as jokiu skirtumu
variklio darbe tarp degancios ir nedegancios lempos nepastebejau tai
sutarem, kad palauksiu savaite. Vakar diena buvo pasirodzius net keliom
minutem, vakare ir siandien ryte gedimo pozymiu nepastebeta...
Gali taip but, kad sugenda susitaiso, sugenda, vel susiremontuoja? Ar tikrai
jaustusi ir girdetusi jei realiai dingtu tas slegis?