Tema: Re: Audi C5 klimos knopkės
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-27 12:49:03
A vat aš turiu tokį įtarimą, kad originaliai ten buvo auto recirkuliacija ir
guminė panelė, kuri susitrynė kiaurai, ir tada buvo pakeista prefacelifto
plastmasine panele su OFF knopke :)

Deja nerandu detalių kodų internete vienai ir kitai panelei, kad
patvirtinčiau kurios viduriai pas mane, arba abi turi vienodą kodą..