Tema: Re: Išspręsta
Autorius: reples
Data: 2012-07-12 16:10:03
Panaršiau internete ir suvedžiau galus, kad šokinėjanti rodyklė ir
šnypščiantis kuro bakas bus susiję su tuo vožtuvu. Kaimyno paprašiau,
paieškojo garaže nuo kitos išardytos AUDI ir pasikeičiau. Ne toks pats, bet
kol kas veikia, tai reikės kaimynui alaus nuvežti :-)
Šiaip garažuose vyrai kalba, kad tas vožtuvas genda dėl užsikimšusio anglies
filtro, dešiniam posparnyje. Taigi, jei neišgyvens pakeistas vožtuvas,
reikės ieškoti dar ir filtro, tik turbūt kainos kandžiojasi.