Tema: Re: Audi 80 benzo išsiurbimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-09 00:25:49
Problema ne žiedą nupirkt, o išvis jo važiuot, galvot ir panašiai :)

Perpiliau per padavimo žarną, užsisuko atgal gražiai ir bėgo žymiai greičiau
nei kad kai kurie forumai pasakoja..

Benza mieliau padovanosiu kam su pinigais sunkiau ar su laiku supilstysiu į
benzinius sodo aparatus. Faktas kad 60l benzo mašinos vertės tiek nepakels
:)