Tema: Re: Rakto su immo darymas
Autorius: kastisv
Data: 2012-06-29 02:01:22
audi centre su pririsimu bus kokia ~ 800 pinigu. tau reiketu pasidaryt ne
tik gelezi, imobilaizeri bet ir signalizacijos/duru atrakinimo uzrakinimo
pulteli. viska aisku reiktu pririst.
pas mane irgi vienas tik raktas, tai kazkada domejausi kas ir kaip galetu
padaryt be audi centro. tai kazkaip pigiausias variantas gavosi nepamest
turimo rakto.