Tema: Re: dilema del sankabos
Autorius: padugne
Data: 2012-04-15 14:19:23
On Sun, 15 Apr 2012 13:59:56 +0300, ramunas wrote:

> tai gal lucasas originalus gamina ? o siaip jei rinktis tarp originalo
> ir sachso tai nesukciau pautu, o nuvaziuociau ten kur patogiau arba kur
> keliais litais pigiau ant alaus :)

Originalus gamina jie visi, bo didesni gamintojai savo tiekejams taiko
"second source" strategija. Tik didelis klausimas, ar detale skirta
konvejeriui yra identiska detalei skirtai aftermarketui. Dazniausiai -
nelabai, nes toks BMW AG kaip klientas turi gerokai rimtesni derybini
sverta nei seip reselleriai. Todel maziau taupoma ant savikainos.

Bnv seip labiau ir skauda, nes jei reiks keist garantine sankaba, tai
krastos saskaitele atrodys kiek kitaip nei kokio nors kemi. Cia su
salyga, kad kemi apskritai gali ko nors reikalaut. Plius imidzhas,
"kokybes" reitingai etc.

Beje, mano vokietijoje pirktame Sachs komplekte buvo ideta Luk sankaba.

--
kthxbai.