Tema: Re: ar tinka pagrindinis purkstukas?
Autorius: Robertas
Data: 2012-04-12 09:34:45
pagal auto turetu buti 059 130 202F arba 059 130 202G, bent pagal edeta.lt
ziurejau. bet G, kaip supratau EURO4, o mano EURO3, bet ar purkstukai tikrai
skiriasi?  o beje, kur cia rasti tuos uz ~700LT?

"Dainiushas"  wrote in message news:jm5ru9$70r$1@trimpas.omnitel.net...

OT: kuo jis pagrindinis? :)

Šiaip reikia kodus žiūrėt. Jie tikrai buvo dviejų veislių, EURO2 ir
EURO3 standartams.

btw, nelabai seniai buvo pirktas naujas už ~700Lt.