Tema: Re: A6 2.6 (ABC, bedzinas) 97'm - pajudanti
Autorius: valdas
Data: 2012-03-11 19:13:37
laikesi, pakeitus vamzdeli susitvarke, pats nekeiciau tingejau :) siaip
nei jautesi kur kad trauktu nei girdejosi tikrino paprastai paeme ant
salto variklio eterio vienoj vietoj pustelejo kitoj trecioj ir opt
apuskos pasikeite pustelejo daugiau ir variklis uzgeso. Sake taip nedaryk
nes gali uzdegti masina :D