Tema: Re: A6 '02 2.5TDI nebeuzsikuria
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2012-03-01 16:58:21
as tau pacioj pradzioj rasiau savo nr bet nugrybavai kazkur, prisiklausej
geru kainu. pas mane butu buve 400 uz viska bet dabar is principo nebent uz
500 galiu padaryt - nuimt, sutvarkyt ir uzdet :)

"tas kuris virshija"  parašė naujienų

Ta prasme VIEN uz elektronikos remonta. Isemimas idejimas atskirai,
diagnostika irgi. Nu gausis ten 300-400.