Tema: Re: ausinimo sistemos plovimas su Wurth radiatoriu plovikliu
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-17 11:20:15
On 02/17/2012 11:16 AM, andrius wrote:
> Sveikas Dariau, šimtas metu :),
>
> o kuo baigesi finale? Keitei visa peciuka? O sena buvai išardes?
> Kai man buvo trukes golfo peciukas, tai ten viduje tokie makaronai
> ikišti buvo i vamzdelius, kad kaip suprantu, vandens srautas isisuktu.

Sveiks.

finale baigesi tuom kad pardaviau masina su nesylanciu peciuku :)
beje del termostato, tai kiek pamenu, ji isimti butina. nes marmala
supilsi i radiatoriu (issipletimo bakeli), tai jis i mazaji rata paklius
nebent tada, kai variklis smarkiai uzkais. mano ploviklio instrukcijoj
buvo parashyta kad termostata butina isimti plaunant.