Tema: Re: nekyla temperatura iki 90 laipsniu
Autorius: Uu
Data: 2012-02-13 17:19:57
Nebepamenu, kaip ta c4 atrodo. Bet gal ten ventiliatorius prie variklio
ne elektrinis, o diržu nuo variklio sukamas per viskomovą (na toks
daiktas, kur prie variklio prisuktas)? Tuomet pastaroji gali būti
užsilenkusi ir ventiliatorius net ir esant šaltam varikliui labai
intensyviai dirba. Todėl net ir su geru termostatu variklis nesugeba pašilt.