Tema: Re: vairo atrakinimas neturint rakto
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-13 12:43:07
Milas rašė:
> dazniausia nusiemi plastmase/s  ties posukiu/valytuvu svirtelemis ir ten
> randi varztus kurie turetu atsisukti su kirstuku, nes neturi jokiu briaunu,
> juos atsukus, arba bent atpalaidavus vairas atsirakina, esu isbandes gal ant
> kokiu 4 masinu, paskutine buvo mazda 6.

Kaip tai man panašu į „savižudžio atrakinimą“, nes pagal viską,
atlaisvinęs ar kiek atkabinęs, tai tik atitraukei vairo užrakto strypą
(spynos liežuvėlį) iš lizdo vairalazdėje, kurioje ir vyksta rakinimas.
Grubi analogija būtų: su laužtuvu taip pastūmei duris į šoną, kad durų
spynos liežuvėlis išsitraukė iš ertmės.
Tačiau pačio užrakto *neatrakinai*. Taip važinėjant, krestelėjus ar
pasislinkus vairo užraktui, strypas gali vėl užkabinti vairalazdės
briauną ir užrakinti vairą. Pačiu netikėčiausiu momentu. Jei jau
reikalas tiek pažengė, kad krapštinėjamasi apie vairo užrakto
mechanizmą, tai pats laikas būtų tiesiog pasikeisti spynelę, nes
anksčiau ar vėliau teks tai daryti.

p.s. bent jau pas bulkas varžtas, tai žvaigždutė su kūgiu per vidurį; tą
kūgį galima nesunkiai nugręžti, o tada jau tilps paprasta žvaigždutė.