Tema: Re: Magelis Audi delta
Autorius: aviliux
Data: 2011-10-14 10:07:58
bet tai ji laidu prisijungia prie mobo. O as geidauju, kad isedau i masina -
aparots pats per BT prisiriso prie mano mobo ir jei skambija kas - as vieno
zalio mygelio pagalba jau kalbuosi per spykerius.
idealu butu jei tas mygelis stovetu prietaisu paneliuje, mygtuku eilej.
NETGI - turejau viena NEVALIT LAUKE Rokio BT ausine uz 25lt suluzusiu ausies
laikikliu ir norejau ja paskerst bei integruot automobilyje, kadangi joje
patogiai jau yra valdymo mygtukas. Reiketu duot jai pastovu maitinima
(komplekte yra laidas USB 5V), tada nuimt signala i jos dinamika, pastiprint
ji ir paduot i masinini dinamika kuris po alkune likes. Vienzo, vargo daug
ir gatavas sprendimas labiau patrauklesnis.

O minti davei gera - paieskojes radau http://www.dealextreme.com/p/70309
Kaina ok, geriausias punktas turbut - Chinese manual included  :)

Kitokie http://www.dealextreme.com/p/72888
http://www.dealextreme.com/p/45937